Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilgi alanları gibi bileğfiilkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz dâhilin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, oranlı maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu kızılırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz sınır yüce gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş proseslerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma takip eden yıllarda genel ağ şehir çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çkızılışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında kellelayıp şirketin ciddi mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin hengâm zarfında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtlı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen neticeları vermemektedir.